23e maj

Hejsvejs, igår lade jag mig vid tolvtiden och vaknade klockan fem. Warum? Somnade om och vaknade efter två timmar, sedan höll det på så tills klockan var runt halv tio. Då piggnade jag till av Zions pussar.
Idag blev det shorts och tisha, underbart väder! Jag, mami och papi åkte till Deichmann och köpte ett par klackar till mig. De är svarta med remmar och så är det en rosett på vardera sko. Det låter sjukt fult men de är grymt coola. Och höga... Mätte de när jag kom hem och de visade sig vara 12 cm... Hihi. Huvudsaken är att jag kan gå i dem och det har jag bevisat att jag kan... Synd att mina drömskor är slut. Det var för bra för att vara sant, de var helt underbara och så var de på rea. Idag tänkte vi beställa de och se vilket par det skulle bli till skolavslutningen, de eller de från Deichmann. När jag kom hem fanns de inte på hemsidan. Blev skitarg. Haha. Ska spana ifall de kommer in igen... Aja, efter det åkte vi till lite andra affärer. Köpte en rakhyvel, Venus vibrance, och rakgel. Rakade mig för första gången i kväll, det var lite läskigt men sedan gick det bra! Rekommenderar verkligen Venus Vibrance. Jättebra för nybörjare!
Sen tvättade jag håret med mitt nya schampoo och balsam - set, Glow. Jag riktigt hör hur Olivia suckar, men de var faktiskt bra!

Just det, vid tvåtiden gick jag och mami ut med Zion. Vi gick en långpromenad ner till kossorna i Välen och runt Åkered. Riktigt skönt och värmen var  u n d e r b a r.
Nu ska jag glo lite framför tv'n. Puss ♥

Usch vad konstigt jag skrev idag, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback