30e maj



Hejhej, hos Frida var det riktigt mysigt. Det var väldigt varmt så vi satt ute på hennes altan jättelänge innan vi käkade mexikanskt och sedan tittade på Eurovision. Blev riktigt besviken. Vad är det här?! En tjej som inte kan sjunga med en superbarnslig låt? Visst påminde hon starkt om Amy Diamond? Det fanns ju många låtar som var jättebra! Mina favoriter var bland annat: Turkiet, Kroatien (även om de inte kom med...), Georgien, Cypern och Serbien. Den sistnämda, jag vet vad ni tänker men låten är ju så... GLAD! Och Milan är ju jättegullig... Hehe. Idag har det varit en helt vanlig måndag, ganska tråkig med andra ord. Tjejerna och jag satt och tjötade med Daniel (inte min bror) under lunchrasten, det var skojigt det!

Idag återvände sommarvärmen och det gillas vääldigt mycket! Imorgon blir det allt shorts! Första juni, ohmygosh! Fy vad veckorna har flugit förbi, om bara ett litet tag är det sommarlov vilket ska bli jätteskönt men jag vill ju inte lämna klassen... ♥
Nu sitter jag och tittar på Simpsons, klockan nio blir det Top Model.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback