3e april

Hejhej, sitter och sjunger med till Tokio Hotel låtar.
Dagen har bestått av slöjd (bara resåren kvar på shortsen!!), svenska, engelska, matte och svenskaprov. Musikläraren var sjuk så vi fick sluta en timma tidigare vilket betydde att jag skulle få vänta i en och en halv timme om jag skulle gå på extramatten, det orkade jag inte med så jag gick hem.
Mamma höll på att prata i telefon med en person från L M engströms gymnasium och har pratat med en från Rytmus, jag ska åka dit och kolla på skolorna. På fredag blir det Rytmus och på tisdag blir det L M engströms.
Gör nämligen omval från Hantverk till estetiska linjen. Jag tror att det blir bra det här.
Nu ska jag plugga lite tyska, puss.


Kommentarer
H A J A N J A B A R ☮ säger:

hejhej, hur var provet? <3

2010-05-03 | 19:01:20
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback