28e maj

Hejhej, har precis ätit tacos. Mums! Är väldigt trött nu efter orienteringen. Vi hade ju som sagt de svåraste banorna, suck. Jag sprang runt med Frida och vi hann med nästan alla kontroller, de viktigaste i alla fall! Gött!
Under första banan var det soligt och härligt men under den andra banan började det att regna. Mysigt. Not...
Fötterna värkte verkligen efter orienteringen. Aj säger jag bara! När jag kom hem duschade jag och tog på mig myskläder, lade mig i soffan och glodde på tv innan maten. Så skönt att bara få slappa för imorgon blir det andra bullar, då ska jag och Olivia nämligen till Frida och sova över. Det kommer bli lika kul som vanligt!♥
Har verkligen ingenting att skriva, tråkigt men så är det. Kanske kommer på något kul sen.
Küsse.




Jag just nu.

Kommentarer
Frida säger:

kändes riktigt gött efteråt! :D

2010-05-28 | 21:21:57
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback