4e maj

Hejsan bloggen!
Sitter med halvtorkat hår efter en skön dusch. Har suttit och pluggat tyska ett tag så nu är det paus framför Simpsons.
Idag har jag haft SO, slutprov i teckenspråk (det gick bra! inte så svårt faktiskt), ett sista elevråd som firades med tårta, matte, NO och Hjärt och lung räddning istället för vanlig idrott.
En kul dag med andra ord.
HLR är något jag tycker alla borde kunna, det är otroligt viktigt!

Nästa vecka blir lugn och skön men veckan därpå blir helt "tokig". Först och främst är det praktikvecka vilket ska bli kul! Ska praktisera i en klädbutik (det var jättedåligt utbud på praktikplatsen.se) så jag fick ta det men det blir nog kul ändå! Men nu till det som gör veckan "tokig", på måndagen är det intagningsprov till L M Engströms gymnasium, på tisdagen ska jag till läkaren och sen på torsdagen eller fredagen är det intagninsprov till Rytmus. Det lät inte så "tokigt" men det kommer att bli det! Hehe.
Nu - back to the Simpsons.
puss


Kommentarer
H A J A N J A B A R ☮ säger:

det står 4de april, gumman det är maj HAHAHAHA<3

2010-05-05 | 15:16:47
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback