9e maj

Hejhej! Äntligen har jag tid över att blogga! Hela helgen har varit fullspäckad med roliga planer. Vi börjar med fredagen: Gick i skolan till efter lunch, då hämtade mamma mig och så åkte vi till Rytmus musikergymnasiet för att kolla där. Det verkade vara... sådär... Blev inte "kär" eller så, på tisdag ska vi besöka L.M. Engströms gymnasium. Jag hoppas det är bättre där! Aja, efter besöket åkte vi hem och så fixade jag mig inför kvällen.
Det var nämligen födelsedagsfest hos Lisa! :) Det var riktigt mysigt och hur kul som helst!
Jag kan inte förstå att alla ska splittras! Några ska till Örebro, en till Kungsbacka och så vidare. Men jag hoppas att alla åtmistonde försöker att hålla kontakten så bra som möjligt för alla är så himla söööta!  Kvällen var riktigt awesome i alla fall! Jag glömde min kamera men gå in på Fridas blogg, där har hon lagt upp ett inlägg om kvällen. [Här är inlägget] Och här är alla söta tjejer: Lisa, Frida, Hajan, Michelle, Olivia, Nancy och Felicia.

Igår
fixade jag i mitt rum hela dagen, bytte byrå och tv/alltiallo-hylla. Det blev riktigt fint! Nu är det bara skrivbordet och lite piffpiff kvar och sedan har jag ett finfint rum!
Har inte så mycket att skriva om gårdagen eftersom det inte hände mer än detta...

Idag var det Tynneredsdagen. Lite större än vanligt vilket var jättekul! Köpte faktiskt ett par saker på marknaden! En jättesöt klänning som jag kanske ska ha på skolavslutning (ser ni, det är inte bara skräp!), ett par fejkskinn/lack - tights/byxor (haha), en supersnygg ring och en plånbok. Har fotat grejerna, visar bilderna imorgon. Hela familjen gick runt, jag, brorsan, mami, papi, mommo och min moster. Jättemysigt! Vi köpte som vanligt varsin donut och gick runt och njöt av den sköna stämningen.
Vid tretiden köpte vi pizza som vi åt hemma hos mormor. Vi var hos mormor ett tag innan vi åkte hem.
Nu ska jag strax se på Top Model, missade nämligen den i måndags så mamma spelade in reprisen.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback