Vila i frid min ängel



Den 12e maj hände något min familj varit rädd för länge. Världens underbaraste hund bor nu i himlen.
Det som får mig att må lite bättre är mina fina vänner, min familj och inte oväntat några av Tokio Hotels låtar.  Jag tror inte att ni förstår hur ont det gjorde att se henne ligga där helt ensam när vi skulle gå, jag lämnade en del av mig där. Jag hoppas verkligen in i mitt hjärta att himlen finns, om jag aldrig får pussa på Lotta igen vet jag inte vad jag gör... ♥ Bloggen kommer att hamna lite åt sidan, det blir som med sorgen. Vissa dagar kommer jag vara jätteledsen och då kommer jag inte att skriva några inlägg, men andra dagara kanske jag bara tänker på det lite och skriver inlägg. Jag kommer inte sluta helt, det skulle inte Lotta velat. Fina Lotta. ♥
Tack till alla som varit så himla underbara de senaste dagarna, utan era kloka ord hade jag nog inte orkat stiga upp om mornarna.

Kommentarer
H A J A N J A B A R ☮ säger:

ååh lilla lotta :(

tappade precis 2 tårar :( fin text anna :(..<3

2010-05-16 | 00:09:48
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/
sara säger:

åh vad söt hon är. Måste fråga om det är en lahsa apso?

hugs

2010-05-17 | 08:42:06
Bloggadress: http://liveyourlifeandmakeitrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback