15e november 2010

Hejhej bloggen! Måndag igen, det går fort nu! Det känns nästan som om det var igår jag och tjejerna gick på bio och såg New Moon fastän det var för ett år sen! Time's slipping by! Well, well. Idag slapp klassen en lång och jobbig måndag, den enda lektionen vi hade var ensamble. :) Alla andra elever var lediga, lärarna ska typ ha workshop... Haha! Men eftersom vi ska ha konsert på onsdag fick vi ha ensamble i alla fall. Gött det! Alla i min grupp var galet trötta efter allt repande så det var jätteskönt att få sluta tidigare. Följde med några vänner till donken efter skolan, Oliver är störtskön! Haha! Sen jag kom hem har jag inte gjort någonting. Nada. Har typ bara legat i soffan och kelat med Nico... Pussgurkan! 


 Me right now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback