16e november 2010

Tjena! Vilken härlig dag det var idag! Studiedagen startade lugnt och stilla och spenderades sedan i stan med mamsen. Det var jättemysigt att gå runt och kika i affärer och fika på waynes. Kom hem med två överdelar, två par skitsnygga jeans och ett par to-die-for stövlar från Nilsson. Ärligt talat, blev helt ställd när jag såg dem! Haha. Love at first sight! Har sett den stöveln hos ett gäng bloggare men den var tusen gånger finare i verkligheten. :) Aja, resten av dagen är hemlig... For now. Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det ju konsert! Bandet börjar repa vid ett och sedan har hela klassen genrep från två. Börjar redan bli lite nervös... Hihi!

Har inte tagit några bilder idag, dumma dumma mig. Så, här kommer en liten favorit i repris istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback