19e november 2010

Tjenixen! Att ha fått gå upp vid tiotiden två dagar i rad och inte idag, det kändes. Usch vad trött jag var imorse! På väg till skolan, i spårvagnen, gick ögonen i kors... Vilken tur att var den enda som satt där fram (i alla fall vad jag kunde se). Om spårvagnschauffören tittade bak måste det ha sett jätteroligt ut! Haha! Piggnade inte ens till i skolan, jag kände mig som en zombie och mådde illa. Vilken bra start på dagen va? Men det var kul att få en ny grupp! Vi är fyra från förra gruppen, kul! Det nya projektet går ut på att lära sig repdisciplin vilket består av olika saker, så vi får välja en låt bland ett par låtar och ska lära oss den på två till tre dagar (ibland en dag, som idag.) och sedan spela den för klassen. Tyvärr mådde jag inte alls bra så jag sjöng inte så mycket, men jag försökte i alla fall. Bättre än ingenting! Efter skolan åkte jag hem direkt och har inte gjort något speciellt sen dess.


Old pic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback