1a november 2010

Tjenare! Gårdagen spenderades med mami. Rusta, ikea, skopunkten och chilli besöktes. Köpte en ny papperskorg och lådor att ha i byrån. Ramar ska inhandlas senare. Hittade även ett par saker på chilli som jag ska köpa snart (var nämligen i två olika chilli-affärer, i den första hade de det som jag ville ha i den andra. makes no sense, jag vet...) En svart träskylt med texten "Perfect", en silvrig krona som man ha värmeljus i om man vill och två ljushållare är det som ska hem till mig. Igårkväll tittade jag på "Coco: Livet före Coco Chanel". Filmen var riktigt bra och rekommenderas starkt!

Idag har jag inte gjort någonting. Ingenting alls. Känner att detta inlägg blev riktigt tråkigt... Aja, nu ska jag duscha. Puss!


Happy halloween! Haha! Nej, nu är det ju första november vilket innebär att det endast är 12 dagar kvar tills jag fyller 16. Happy face! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback