20e november 2010

God morgon! Igår kväll tittade jag och mamma på Ghost Ship, det var en scen där jag var beredd på att få se något jätteläskigt och även om inte var det hoppade jag från ena sidan av soffan till den andra... Mamma och jag skrattade jättelänge åt min reaktion, haha. Synd att vi inte filmade... Det hade varit jätteroligt att visa er när mamma sitter och tittar på mig istället för på filmen för att hon inte vågar se och jag som sitter och täcker för ögonen och sneglar och helt plötsligt hoppar tre meter...

Under filmens gång hade det snöat ganska rejält och jag blev överlycklig när jag såg att allt var täckt av vitt ute. Lika vitt, om inte mer, är det idag. :) Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska försöka plugga lite tror jag. Det är inget som ska lämnas in imorgon så det är lugnt men det hade varit skönt att ha börjat... Nej, nu blir det frukost!


Älsklings-Lotta i snön förra vintern. Det finns inga ord som kan beskriva saknaden och längtan efter underbara lilla Lotta. Jag älskar dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback