25e november 2010

Tjena, här sitter jag i mitt nystädade rum med högre feber än igår och har allmänt tråkigt. Städade lite förut, plockade bort allt skit som låg och skräpade på golvet, kläderna på fotöljen plockades upp och placerades på dess rätta plats och jag har dammat där jag aldrig brukar damma annars. Snart, om bara några dagar, ska adventspyntet fram och då hade det ju inte varit så kul att städa hela rummet innan så nu känns det riktigt skönt! Sen dess har jag legat i soffan med en filt och tittat på dåliga tv-program. TV måste verkligen börja tänka på sjuka människor! Haha, aja. Eftersom att jag fortfarande har feber blir det att vara hemma imorgon också. :( Jag vill till skooolan!!

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback