26e november 2010

Hello! Sitter i mitt nypyntade rum. Eller, nja. Pyntat är det inte, har bara bytt till mina nya (coola) julgardiner, ställt adventsljustaken på fönsterbrädan och hängt upp julstjärnan. Men det gjorde mycket, det gjorde det allt! Nu är det riktigt mysigt i mitt rum!

Under dagen har jag tvättat mitt hår vilket var väääldigt behövligt och fixat med allt adventsljus-fix i lägenheten med mamma. Har haft väldigt ont i magen idag, har det fortfarande, så nu ska jag bara ta det lugnt och glo på tv.



Ignoera min äckliga finne på kinden... Som tur är blir den bara mindre och mindre med hjälp av en liten pryl ur hudvårdsserien jag använder. Skriver en recension på den om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback