5e november 2010

Hejhej, sorry för dålig update. I onsdags var jag sjuk och kunde inte träffa Frida och igår spendSerades dagen i Ullared med mamma, mormor och min moster. Det var mycket roligare igår än sist, kanske för att det inte var några killar med. Killar är ju inte precis kända för att gilla shopping, de flesta i alla fall... Jag hittade lite stuff, torrschampoo, bodybutter (konstig konsistens dock...), nagellack, makeup-remover, mysstrumpor, lite julpynt och så vidare. Efter ullared åt vi lunch, gött.

Idag var jag med Frida, vi har under dagen fikat på ett jättemysigt café vid namn Vanilj, kikat i affärer och gått på bio. Filmen vi såg var Social Network (facebook-filmen). Den var... Hmm... Om jag ska vara ärlig var den väldigt tråkig. Rolig var den vid vissa tillfällen men inte ofta... Nej, helt okej. Egentligen skulle vi sett Paranormal activity 2 men det blev lite strul. Aja, jag SKA se den på bio någon dag!

Puss


Ser jättetjock ut på bilden...
Nico som inte är en knäkatt (han är ju fortfarande kattunge) har börjat bli väldigt klängig. Även om det bara är ungefär 5-10 minuter varje tillfälle är det jättemysigt. Igår låg han på min matta, tittade trött upp på mig och gick sakta till mig. Efter detta fotot somnade han. Hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback