10e oktober 2010

Hejhej! Har precis skrivit världens fulaste underskrift (den ser ut som en av alla autografer man kladdade som femåring...) haha... Idag gick jag upp vid tiotiden och tittade på Simpsons ätande på två ostmackor och varm choklad. Mums! Hade inga planer idag så jag följde med morsan, mormor och min moster till några affärer. Kom hem med en liten väst (som jag är lite osäker på dock), ett nagellack och ett par knästrumpor. Sen vi kom hem har jag inte gjort något speciellt, bara chillat och så. Snart ska jag duscha och måla naglarna tänkte jag.
Har inget mer att skriva just nu, vi hörs senare. <3

Kommentarer
Soffy - Tokio Hotel <3 säger:

sv: Mer info kommer vi få i mitten till slutet av oktober :)

2010-10-17 | 13:47:31
Bloggadress: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback