2a oktober 2010

Hejhej, jag har inte bloggat på ett par dagar då jag varken haft tid eller lust. Den största delen av tiden har jag tillbringat tillsammans med mina älskade (eller inte) samhällspapper om politik. Provet i torsdags gick bra, det var väldigt svårt men det känns som om jag klarade det väldigt bra. Igår fick vi kompensationsledigt för konserten, det var gött. Egentligen skulle jag träffat Olivia och fika med henne när hon slutat men jag hade så ont i halsen igår att jag inte orkade. Idag är det inte mycket bättre heller, fasen vad dåligt immunförsvar jag har! Hehe...
Inatt drömde jag en mardröm, jag blev våldtagen, bortrövad och inlåst i ett trångt rum med massa andra tjejer. Usch, jag skakade när jag vaknade. Haha!

Just nu verkar inte min blogg fungera, det är samma med Fridas? Det står typ "404 not found" eller så. Men andra som har ...blogg.se fungerar? Hmm... Hoppas att ni ser bloggen i alla fall. 

Och nu är det verkligen höst, jag vill bara ut och fotografera men min digitalkamera är fortfarande skum och systemkameran måste laddas... Aja, det får bli en annan dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback