30e oktober 2010

Hejhej! Nu kan jag äntligen pusta ut efter en dag fylld med städning och rensning i mitt rum. Har städat non-stop i sex timmar. Gissa om jag är helt slut! Men det känns skönt nu efteråt. Anledningen till att jag har rensat och städat så mycket är för att vi äntligen målar de gula wannabe vita väggarna vita! Hurra! Mami och papi har målat idag och ska fortsätta imorgon. Detta betyder att de två vita hyllorna ska bosätta sig ovanför min expedit (där jag har tv'n) och spegeln ska sättas upp vid skrivbordet. Någon dag, snart, blir det en tripp till Ikea för att köpa lite dekoration (till hyllorna bland annat) :)

Igår skrev jag inget då jag var otroligt trött efter en stressig vecka och förkyldning. Men det gick bra, den enda lektionen som stod på schemat var ensamle. Favoritämnet, ofcourse. Det gick inte så jättebra i början men efter lite peppande gick det riktigt bra och blev glad i hela kroppen. Min klass är bäst! <3
Nu ska jag läsa lite bloggar och så innan det blir tv-mys. Puss!


En liten bild från i våras. :)

Kommentarer
Awwiee säger:

har färgat de:) e som de ljusaste(:

2010-11-01 | 14:03:55
Bloggadress: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback