This happened during the break...

Sen det förra inlägget har jag käkat och försökt avsluta min omskrivning av "Help" till svenska. Det är mycket svårare än man tror, man kan inte bara översätta utan det ska rimma när det rimmar i orginaltexten och så måste meningarna gå i samma takt. Jag har i alla fall bara skrivit en mening, nästan inte ens det. Blä. Aja, har två dagar på mig! Nu tänkte jag berätta vad som har hänt på sistonde. (Jag är inte så säker på vad jag har berättat och inte... Hehe...)

- Jag och Emelie har slutat dansa pardans för ett par anledningar. På våren ska jag eventuellt börja på jazzdans istället. :)
- Jag har lyckats pricka MVG på de två proven jag har haft och även på argumentationen om politik. Superbra start på gymnasiet!
- Förra veckan hängde jag med Olivia efter skolan, vi fikade på Wayne's (kladdkaka och chailatte... Nästan FÖR gott...) och så åkte vi hem till henne och fjantade oss... Haha, nej men vi hade kul som alltid! :) Senare på kvällen åt vi på restaurang, jag åt en Hawaii-pizza som var ganska god... Degen blev tunnare och tunnare ju längre in man kom, det var ett minus. Annars var det gott. I väntan på spårvagnen hem var det svinkallt och där stod jag utan halsduk och vantar. Usch. Det snöade ju till och med i förrgår! :O Vintern börjar tidigt iår...
- Förra helgen sov Frida över hos mig, vi gjorde inget speciellt. Bara var, snackade skit, promenerade till ica (det ligger en bit bort) och köpte Ben & Jerry Halfbaked, en påse med surt godis och varsin julmust. Till det tittade vi på Valentines day som jag köpte på Ullared för ett tag sen. Det var riktigt mysigt det! På söndagen pluggade jag på engelska glosor och lite annat. 
- I skolan är det jättekul med min nya klass, de är riktigt härliga! :)
Det var väl typ det, har säkert glömt massor, aja... Bättre än inget i alla fall! Hehe.




Två bilder från när Frida sov över. :)


Kommentarer
nana lisa nyman säger:

Åh mina flickor, ni är söta! <3

2010-10-23 | 23:04:49
Bloggadress: http://nanaheterhon.blogg.se/
Anonym säger:

ja tror ja ser min lille fina mr.saucedo på bild i bakgrunden... (a)

2010-10-27 | 00:03:57
Bloggadress: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback