Help!

Hejhej, idag har jag hjälpt mami att städa och pluggat. Inga inlägg blev det, hade inget att skriva. Men nu har jag det, har en liten fråga som jag verkligen hoppas att någon av er kan svara på! Jo, det är såhär att jag har varit täppt i näsan ungefär två veckor och användt en nässpray som inte fungerade, för några dagar sen köpte jag Neseril. De första dagarna efter första användningstillfället luktade det nedsövningsmask i näsan, höll på att spy! Jag har inte användt nässprayen igår eller idag och lukten har bytts ut mot en annan, mycket värre och tusen gånger ÄCKLIGARE. Jag tror inte ni förstår hur illamående jag har varit idag. Jag sprejade parfym i mitt rum och "doppade" näsan i det. Det luktade supergott i ungefär två minuter, sedan kom den äckliga lukten tillbaks. Jag har precis duschat, lukten är fortfarande kvar. Jag förstår inte. Är det nässprayen's verk eller vad fääsiken är det?! BTW: Samma dag som jag började använda neseril började jag använda nya allergitabletter, kan det vara dem tro? Skulle bli väldigt, väldigt tacksam för svar! Jag spyr snart...


Kommentarer
Viktoria♥ säger:

Vilken fin blogg du har :)



hoppas att den äckliga lukten försvinner snart!

2010-10-25 | 17:49:02
Bloggadress: http://viktoriiaz.blogg.se/
annaklaraa' säger:

finfin blogg

2010-10-25 | 18:54:44
Bloggadress: http://annaklaraanasholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback