4e september 2010

Guten morgeen! Har precis ätit frukost och är redo för helgen!
Igår hade jag ensamble i 2½ timme, vi började på andra låten. Det var riktigt kul! Efteråt åkte jag till Olivias gymnasium och väntade på henne och så drog vi till Gina Tricot i8o (det sista var en hälsning från Nico, hahaha!) och hämtade mina kläder jag lagt undan. Sedan drog vi till den mysigaste butiken som finns... Dansbutiken! Olivia skulle köpa teknikskor, vill också dansa balett! Aja, imorgon börjar i alla fall pardansen! Chacha, foxtrot och vals är det som gäller den här terminen! Chacha'n är det jag längtar efter mest! Hihi.

När vi hade stått och glott på danskläder och tåskor ett tag åkte vi till Espresso House och fikade. Mudcake och vaniljfrapino. Mums! Senare kom även Friidisen och då satte vi oss på ett annat café och pratade om våra klasser och annat smaskigt skvaller. Smaskigt x1000 alltså! Haha. Vid sextiden rullade det in ett tåg till centralen och vi sprang dit för att krama om Hajan som flyttat till Örebro. :)
Ja, sen hände väl inget speciellt. Frida köpte sushi och jag & Olivia varsin Special K- bar. Vi åt till ljudet av en demonstration och sedan till sång av samma gubbe... Det var... Hmm... Annorlunda! Haha!

Ska duscha nu och sedan fixa lite. Ikväll vet jag inte vad som händer, men vi får se. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback