19.14

Jag har inte kommit långt alls med uppsatsen, faktum är att jag inte vet vad jag ska skriva. Hjärnstopp med andra ord. Nico ligger och tvättar Smilla som har börjat bli större. Hon är snart ett halvår gammal. :) Nu har Gossip Girl börjat igen, har missat ett par säsonger då serien sänds på den sämsta tiden så jag kan inte kolla på det tyvärr. Ska dock köpa första säsongen tänkte jag och börja om från början by myself. Önskar att jag hade boxen nu, fy vad tråkigt man kan ha det... Det blir ingen skola imorgon, men jag ska försöka att inte ligga på latsidan ändå. Uppsatsen ska bli färdig har jag bestämt! Ska även kolla igenom grammatikpapperna i engelska vi har haft prov på och kolla att jag verkligen kan, snart är det ju nationella proven! Fast jag ska självklart inte plugga hela tiden, jag är ju sjuk, så det blir många koppar chai och mys framför Elsas mode. Jag hoppas att det blir lika fint väder imorgon som det var idag så att man kan sitta på balkongen lite grann också. Nu ska jag ägna kvällen åt lite datorspel, för det får man om man är sjuk.


Silvriga naglar är så fint! Ikväll ska jag måla naglarna i en härlig rosa färg.

Kommentarer
emppu säger:

va fin blogg! :)

2011-04-12 | 13:10:22
Bloggadress: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback