27e april 2011

Hellu! Igår var det så härligt väder! Gillas! Vi satt ute i solen och skrev på utvärderingspapper av lektionerna hittils, hade engelska och en två timmar rolig livskunskap! Jag tror att den sistnämda kursen kan bli riktigt rolig. :)
Idag börjar vårt nya projekt; melodifestival! Det ska bli jättekul eftersom det är helt annorlunda mot våra andra projekt, på ny musik har de detta projektet varje vår och alla ny musikare är tillsammans. Vi har bara musik idag och vi ska även få ett nytt schema för dessa veckor där bara detta projektet, svenska, engelska och matte är schemalagt. Göttans! Efter skolan ska jag åka och köpa ny mobil, det blir en iPhone för min del, jag tappade nämligen min HTC som nu måste repareras... Nu måste jag kila, puss!

 
Två bilder från fredagskvällen lånade av Olivia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback