30e april 2011

Halloj! Idag har jag inte gjort något speciellt, åkte med mamma till Kållered där vi tittade på tyger till Smillas bur för nästa kattuställning och så tittade vi på skor, hittade inte några fina tyvärr. När vi kom hem efter att ha pumpat sommarmusik på min spotify (i mobilen, grymt!) började jag titta på skal till min iPhone, vad mycket fint det finns! Antingen blir det ett rosa skal eller ett blommigt, lite somrigt sådär. Annars har jag som sagt inte gjort så mycket, pluggade lite musikteori och matte förut och har ätit glass. En tråkig dag med andra ord...

Ska ta mig lite chips och sätta mig framför tv'n nu tänkte jag, nästa år hoppas jag på en roligare valborg... Aja, it is what it is. PUSS


Sötan på sin första kattutställning, hon hade det så mysigt därinne att jag nästan själv ville krypa in... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback