6e april 2011

Hejsan! Ni förstår inte hur trött jag är just nu! Haha! Idag har jag inte haft några lektioner alls, bara konserter! Vi började vid nio idag och spelade igenom låtarna för att se till att allt var som det skulle. Första konserten var klockan 10, det var elever på skolan som tittade förresten, och den gick bra! Andra konserten en timme senare gick lite mindre bra, fast lärarna tyckte att den gick bättre? Jag klantade till mig när jag skulle presentera bandet och skämdes resten av konserten... Jag glömde bort allas namn och stod och tittade på dem för att försöka komma på namnen men det var totalt stopp. Inte kul alls då, men nu i efterhand så var det väl inte så farligt... Typ. Haha. Tredje konserten spelade vi efter lunch och den gick bäst! Så himla kul var det! Sen hade vi en extremt lång håltimme, mellan två och sex. Timmarna spenderade vi med käk inne i teorisalen där Josefine spelade mycket fin musik på pianot... och gjorde väldigt fina miner till... Haha! Blev mycket skratt där! ;) Och så satt klassen och hade kul i Hallen. Jag hade äran att få åka med på datorstolståg! :)

Kvällskonserten som vi hade för de vi känner började klockan 7 och den konserten gick allra bäst! Man får en sån otroligt bra känsla när man står där på scenen och gör det man älskar mest. Älskar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback