12e april 2011

Jag sitter och dricker varm chailatte ur min stora fina kopp som är prydd med texten "I love shopping". Så sant så. Ute är det molnigt och inte alls lika fint väder som vi hade i helgen, men det är för min del bara bra. Jag vill ju inte missa all vårsol. Imorse sov jag till elva vilket är det senaste jag sovit på länge, i ett par veckor har jag ofrivilligt vaknat vid sju-åttatiden. Får hoppas att det vänder nu. Åt en fin frukost förut, jag älskar frukost. Mums! Smilla ligger och jamar och har sig, i natt har hon varit supermysig och lagt sig tätt intill mig. Idag måste jag skriva på uppsatsen, det är inte det lättaste när man är sjuk men jag ska försöka göra klart två av tre punkter i alla fall. Måste också tvätta mitt inte så rena hår, ska köra på inpackning också. Det behövs efter den vintern som vi haft! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback