Sista veckan på lovet

Nu har den sista veckan av lovet gått. Imorgon är det åter dags för allt vad rutiner, läxor och plugg heter. Det ska faktiskt bli ganska kul, det är ju inte en tråkig linje jag går på precis. Har saknat mina klassisar också. Tänkte ta och berätta om den sista veckan på lovet, även om det inte hände så mycket egentligen... Tisdagen {förra veckan} spenderades på Gekås med mamma, mormor och min bror. Det var riktigt kul, vill redan tillbaka... Haha! På onsdagskvällen åkte jag in till stan och fikade med Olivia {hallonsmulpaj + chailatte, mums!}, efter fikat begav vi oss till ett tält på Kulturkalaset där vi tittade på '123 Schtunk'. Det var hur kul som helst! Vi avslutade kvällen med prat och kamerappen på en liten parkbänk. I torsdags hängde vi i en liten park mitt i stan och fikade sedan. Fick även köpt ett par jättefina shorts. I fredags verkade regndropparna aldrig vilja ta slut, vilket faktiskt var ganska mysigt... Tittade på ett par avsnitt av Gossip Girl och smaskade i mig lite go glass.

I lördags strosade jag runt på Kulturkalaset med la familia, vi köpte gott men dyrt fugde, minimini-pannkakor {åh, skulle fotat!} och bara njöt av solen som kom tillbaka. Söndagseftermiddagen/-kvällen spenderades på Rix fm festival med Frida och ett par vänner till henne. Det var riktigt bra artister som spelade, har faktiskt börjat gilla ett par som jag absolut inte gillade förut {tummen upp!} och när Danny kom i slutet var det som om jag blev kär på nytt. Haha, hamnade i min egna lilla värld den stunden. Förresten var Chris Medina grymmm med flera m. Så himla fin kille, kunde se glädjen men samtidigt sorgen i hans ögon. Tänk om alla vore som honom, vilken underbar värld det hade varit. I måndags gjorde jag ett ärende och hade hemmaspa. Igår var jag på ett läkarbesök som har med min fot att göra, jag säger bara 'AJ!' Det gör fortfarande jätteont och jag kan nästan inte gå så det blir att ta det lugnt idag.


En dag i parken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback