13e februari 2011

God morgon! Vaknade vid precis samma klockslag som igår, knäppt! Hade velat somna om men jag orkar inte, haha. Jag och mamma tittade förresten på det okända igårkväll, låter jag knäpp om jag känner att någon hoppar upp på min säng då och då? Jag gjorde det senast i förrgår men log bara för mig själv och tänkte "Hej Lotta", lilla snuttan får mer än gärna springa runt här! <3 I avsnittet berättade tjejen att hon flera gånger känt att någon sätter sig på sängen, det kände jag varje natt ett tag och var så rädd att täcket var över hela huvudet... Det har tack och lov upphört vilket känns jätteskönt! *peppar peppar* Dock är det lika konstigt i vardagsrummet och badrummet... Fast mer om det skriver jag inte, för jag vet inte om jag tror på det själv... Aja, slutsnackat om spökerier och dags för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback