1a februari 2011

God morgon bloggen! Jazzlektionen igår var awesome! Vi var bara tio stycken så man hängde lätt med och såg läraren bra. Fast det var en bit jag inte förstod, men jag ska träna på den biten tills nästa måndag. Toppen att gå med bästis också! Dansläraren var riktigt rolig också, hade varit tråkigt med en sträng och tråkig lärare! Dansade loss i en timme tills det var dags att åka hem, duscha och titta på Top Model.

Idag ska jag ha ljudteknik och engelska, skippar nog idrotten idag då jag fortfarande har ont i ryggen. [Var ju med på dansen igår men jag betalar ju för den lektionen så jag kämpade på ändå. Dessutom är idrottslektionerna tuffa! Haha] Skriver mer när jag kommer hem. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback