9e februari 2011

Hejhej bloggen! Har äntligen laddat över alla bilder jag tagit nyligen, problemet med kameran var snarare ett problem med min dator. Alltså, min dator är så ny så jag måste ladda ned ett program för att det ska fungera. Så, då vet jag det. Bara att fixa! Nog om det, idag har jag varit på två tråkiga seminarier och haft projektarbete, vi fotade en massa och bilderna blev bra! Temat är familjeproblem, så vi har fotat olika situationer samt en bild på en lycklig familj. Tänkte att jag kunde redigera bilderna lite grann medans jag tittar på bästa vänner. Inatt hoppas jag på mycket sömn, såhär trött har jag inte varit i skolan förut... Jag satt längst fram på första seminariet och ögonen gick i kors... Pinsamt? Ja!

Nu ska jag fixa ihop lite roliga inlägg tänkte jag. Kom precis på att jag glömt att fota mina nya skor, aja. Jag får ta kort en dag snart. Nej nu ska jag göra det jag skrivit och sedan skriva på min reflektion. Ha en nice kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback