15e februari 2011

Hejhej! Vaknade ännu tidigare idag, vad är det här? Vill ju sova länge! Aja, har precis ätit frukost framför Huset fullt och ska snart till biblioteket med mamma. Ingen har något att göra och jag fick faktiskt ett riktigt sug att låna någon bok. Att läsa innan jag ska gå och lägga mig gör mig avslappnad och jag drömmer mig bort till en annan värld. Härligt.

Just det, igårkväll tittade jag och mamma på Det okända och jag måste säga att det var det mest intressanta avsnitt jag någonsin sett! Det var ett medium på besök från Holland som sägs få hjälp av änglar. Jag har lärt mig väldigt mycket och det var riktigt spännande. Och ja, jag tror på det här. Eftersom jag själv varit med olika saker är det klart att jag tror på det. Fast, när det gäller egna upplevelser är det inte lika kul och spännande som att titta på olika program, usch vad läskigt det kan vara. Nu ska jag gå och ta på mig och sedan röra mig till bibblan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback