6e februari 2011

Hejhej! Har inte haft lust till att skriva nu när vi har en liten kattunge hemma, hon är jättesöt och springer runt som om hon bott här länge. :) Konserten i torsdags gick bra, varken mer eller mindre. Bandet hade ingen bra dag och det har låtit mycket bättre vid andra reptillfällen, vilket var lite synd men men. Det lät ju inte dåligt! Stod dock och skakade, var så himla nervös... Fast scenskräcken har förbättras himla mycket, and it keep's gettin' better! Pojkbanden var så otroligt söta, killarna spelar ju annars instrument, och vissa ledve verkligen in i rollen. Haha. Det andra tjejbandet var också jättebra trots omständigheterna! You go girls! Efter lunch blev det samhällskunskap och sedan var det bara att skynda sig till platsen där mamma & pappa skulle hämta mig för att åka och hämta Smilla. Jag trodde att Smilla skulle vara mycket större än vad hon är, hon är pytteliten!

Fredagen tillbringades till att leka och gosa med katterna och titta på Simpsons med en skål fylld med gottis under kvällen. Det hände inget speciellt alltså. Igår köpte vi lite nya kattleksaker och nya hudvårdsprodukter till moi. Sedan försökte jag skriva på uppsatsen men det går inte alls bra, behöver lite hjälp med att komma igång... Klockan åtta bänkade jag och mamma oss framför tv'n och melodifestivalen. Jag har alltid tyckt om melodifestivalen väldigt mycket, fast själva eurovision är tusen gånger roligare. När det visas får jag alltid en sån bra känsla i kroppen, som om europa är en stor härlig familj som håller ihop. Nu låter jag jättetöntig, haha men det är faktiskt så jag känner. Vad tycker ni om finalisterna då? Själv tycker jag att Swingfly var grym och Danny var också bra! (kul att han gjorde något väldigt annorlunda tycker jag!) dock tycker jag att Le Kid förtjänade en plats i finalen, de kunde åtminstonde gått vidare till andra chansen. Låten var ju grymt skön och gav inget annat än bra vibbar! Jag blev glad i hela kroppen när de spelade. Men men.

Idag har jag inte gjort ett dugg, mormor var här en sväng och fikade i förmiddags vilket var trevligt. Nu ska jag titta på tv ett tag innan det blir dags för sängen, börjar tidigt varje dag nästa vecka för alla ettor ska ha kärleksvecka. Nice!


Någon dag i augusti, saknar värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback