2e Januari 2011

Hejhej, sitter här och halvtittar på Ett päron till farsa firar jul och läser en blogg. Måste gå och lägga mig snart tänkte jag och såg att klockan bara var halv tolv när jag trodde att den var halv ett... Haha, då är det ju lugnt! Blir att lägga mig i sängen och läsa Elsas mode om en stund. Andra dagen på året har varit... Seg. Har inte gjort ett skit med andra ord. Men det är ju skönt ibland, förutom att jag glömde bort uppsatsen... Som tur är har jag nästan en och en halv vecka på mig.

Imorgon skall jag träffa en gammal barndomsvän jag inte träffat på länge, förutom snabba hej, så det ska bli jättekul! Den tjejen är saknad! Det blir fika eller lunch i stan, mys! Vad skall ni göra imorgon?


Bild från min födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback