31e januari 2011

Hej tjolahoppsan! Är hemma efter en kul skoldag med bara ensemble och svenska. Låten mitt band håller på med går framåt och det låter faktiskt bra! På torsdag ska vi ha minikonsert, bara inför klassen eftersom vi har bytt roller. [Förutom jag då, som fortfarande sjunger men har höjt självkänslan lite grann] Under svenskan fick jag den nya Halebopreklams-låten i huvudet... Gillar inte den alls, så det var en aning irriterande. Haha!

Har precis ätit lasagne och ska snart bege mig till spårvagnshållplatsen och åka till dansforum för första jazzlektionen! Jag hoppas att det blir roligare och färre personer med än på öppet hus-kvällen. Det ska i alla fall bli riktigt kul att dansa igen! Måste fixa ett par grejer innan jag sticker, ha en fin kväll!


En vecka sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback