4e Januari 2011

Godmorgon! Marken är återigen snötäckt och jag känner att jag inte orkar någonting idag. Jag är så sugen på att nörda mig framför the sims 3, bra tidsfördriv! Senare idag ska jag måla naglarna tänkte jag, i någon härlig knallig färg. Gillas! Jag vet faktiskt inte om jag gillar att få vår/sommar-kataloger såhär mitt i vintern... Okej, jag gillar vintern. Det är en skitmysig årstid, vem gillar inte att busa i snön och sen gå in och dricka varm choklad i myskläder? Men att få kataloger där modellerna går runt i bara ben och har på sig tunna färgglada kläder, det är en aning deprimerande... Men, man vill väl alltid ha en annan årstid än vad det är? Haha

Just det, ni vet den där skinnkjolen jag lade upp en bild på? Jag hittade den i Saint Tropez-butiken igår och istället för att kosta runt 300 kronor som den gör på internet kostade den 1000 spänn. Pain in the butt! Aja, nu blir det sims!


Trött! Visst är min sovtisha cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback