8e Januari 2011

Hejhej, sitter i mitt rum och tittar på tv efter en trevlig dag hos min mommo. Det blev middag där vi åt räkmackor, en gryta, päron med aftereight och slutligen glasstårta. Haha! Gott! Min moster och min morbror var med också, och så lille söta Zion. :) Tog ett par foton som jag kan visa senare. En sekund senare: SPINDEL PÅ MIN VÄGG! SPINDEL PÅ MIN VÄGG! TA BORT SPINDELN FRÅN MIN VÄGG!!!!! Följt av rysningar och kliande. Fy fan, nu vill jag inte sova här inatt! Uäääääk! Det värsta var att den var nära mig. Nu kliar det överallt bara så att ni vet det. Usch!

Igår skrev jag ingenting då jag låg i sängen hela dagen, skulle egentligen till tandläkaren och snacka om tandställning men jag kunde inte ställa mig upp för jag hade så ont i magen. Det känns fortfarande lite idag men det är mycket bättre som tur är, satt och grät igår för det gjorde så ont. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback