9e januari 2011

Godmorgon! Hoppas att ni sovit bättre än vad jag gjort... Jag kunde inte somna och det var så varmt! Sen försökte jag hålla munnen stängd ifall det skulle komma en liten spindel.... Det var ju bara den spindeln igår men jag blir sån när jag sett en spindel, haha! Nico låg i min säng som vanligt, mysigt. Skall snart gå till köket och fixa frukost, det blir troligen det jag åt igår; havregrynsgröt med banan och mjölk & en kneipp-macka med skinka. MUMS!

Har ingen aning om vad jag skall hitta på idag, ska ta mig i kragen och skriva färdigt den där uppsatsen. Jag har bara haft en liten liten del kvar så det är lugnt egentligen men jag vill ändå vara färdig... Jag skall skriva för och nackdelar för fri in- och utvandring. Har bara kommit på en sak. Aja, med lite hjälp från familjen och datorn skall det nog gå bra!


Hittade massa bilder från september & oktober, tänkte att jag kunde lägga ut ett par bilder sedan. Måste också fixa så att jag kan föra över bilderna direkt till datorn, har inte gjort det än... Skäms på mig! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback