Från och med gubben i lådan

 


   

Den svenska hiphop-duon Snook minns väl alla? De hade en riktigt bra låt för ett par år sen vid namn Längst fram i taxin. Jag minns videon mycket väl, jag gick runt och sjöng på den låten nästan hela tiden ett tag. Förutom att de var bra på grund av deras röster så minns jag att jag tyckte att de var bra för att [citat] killen med lite längre hår var jättesöt. Eller, är kanske man ska säga... Låten Mr cool kanske ni också känner igen? Den har jag inte lagt upp i det här inlägget men den är också riktigt bra!

Nu är de inte en duo längre utan superbra soloartister. Ärligt talat så trodde jag inte det om dem, men de har grymt bra sångröster och deras låtar är riktigt coola! Väldigt annorlunda, men så himla bra! Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray heter grabbarna, den sistnämda är min favorit och hans låtar kommer säkerligen dyka upp på bloggen fler gånger. Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback