Study study study

Tjena! Sitter med en kexchoklad och pluggar, om jag har mycket att göra eller något stort så behöver jag något sött... Har precis gjort färdigt ena delen av engelskaläxorna till nästa vecka, skönt att ha de klara så att jag inte behöver sitta och plugga lite varenda dag. Nu ska jag börja skriva mer fördelar och nackdelar (om ni har några så får ni gääärna skriva dem, det handlar om fri in/ut-vandring. tack, haha) och sedan läsa igenom det andra jag skrivit, var ju så länge sen så jag kommer inte ihåg...

Idag hade jag dubbelpass i engelska, kommer inte att ha matte på sex veckor då våran mattelärare är i Thailand (alla åker ju dit nu, avis!) vilket faktiskt är bra för vi har ju inte haft engelska på jättelänge. Oj vad intressant! Haha, efter lunchen blev det svenska och sedan skulle jag egentligen ha rast i typ en timme och vänta på sånglektionen. Som tur var behövde jag bara vänta en halvtimme. Jag ääälskar sånglektionerna, tycker det är riktigt kul och sångläraren är jätterolig! Nej, back to samhällskunskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback