1a Januari 2011

Första januari 2011! Sitter i mitt rum och fryser trots att jag har en filt på mig, tittar på simpsons och läser min favoritblogg från början. Gårdagen var jättehärlig! Kom till Frida med Olivia vid sextiden där Lisa och Sara redan kommit, det var jättelänge sen vi sågs sist så det var jättekul! Under kvällen åt vi tacopaj, underhöll oss med partyhattar, åt päron med aftereight till efterätt, kittlade Frida [hihi], spelade rita och gissa, charader och så vidare. Innan klockan slog tolv gick vi till fotbollsplanen och väntade spänt på att det skulle bli ett nytt år. När det äntligen blev 2011 skålade vi och kramade varandra. Vi tittade på de fina fyrverkerierna och tog en massa roliga kort tills det blev så kallt att vi inte kunde känna våra händer... Då blev det tjejsnack inne i värmen istället. Mys! Vid halv fyra gick vi och lade oss och vaknade runt halv elva - elva, imorse. Jag är fortfarande trött!

Idag har vi bara ätit frukost, spelat en annorlunda variant av monopol och ätit lunch. Lite slappdag sådär. Slappdag kommer det garanterat vara imorgon också... Måste skriva färdigt en uppsats som vi ska lämna in torsdagen efter lovet, kan vara skönt att bli färdig så att jag kan fokusera på annat under de resterande dagarna av lovet. Helgen var kortfattat jättemysig och fylld av skratt, det måste göras om tjejer!

Nu ska jag fortsätta att slappa runt innan det blir Fångarna på fortet och sedan någon pirates-film. [Love]


Bild från julafton, kass bild men äh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback