11e januari 2011

Hejhej, sitter i pyamas och har fortfarande jobbigt ont i magen. Stannade hemma från skolan idag, vi skulle ju ändå bara ha idrott. Sist jag hade idrott med denna magsmärtan så var jag nära att både spy och svimma, så då förstår ni kanske att jag väldigt gärna stannade hemma. Mamma ska ringa vårdcentralen imorgon, känner att jag måste kolla upp det. Det är säkert inget farligt men det känns ändå bra. Aja, nog med snack om det. Idag har vi tagit bort julen i mitt rum, har inte velat det då det varit så fint i mitt rum... Men nu känns det vårigt och fräscht i mitt rum. Har fortfarande kvar en ljusslinga runt gardinstången dock, supermysigt!

Har äntligen fått bra träffar på google när det gäller min uppsats. Wohoo! Har nu en fördel och en nackdel, behöver x antal fler... Well well, har två dagar på mig! Ska försöka fokusera på uppsatsen nu och återkommer sedan, när jag förhoppningsvis är färdig!
 


Såhär har det sett ut i mitt rum den senaste månaden, nu är det inte lika glittrigt längre...


Kommentarer
bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta. säger:

sv: mår helt okej.

tack så mycket!! :)



vad gör du då? :)

2011-01-11 | 23:09:48
Bloggadress: http://bloggamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback