Love is a lot like dancing-you just surrender to the music.

Jag vill dansa. Jag vill dansa och röra på hela kroppen. Jag vill röra kroppen till musik och bara känna glädje.  Dessutom är dans bra när man håller på med musik. Nu till problemet... Jag har beslutsångest. Jag har fått lov att dansa men jag vet inte vad jag skall dansa. En del av mig vill jättegärna dansa balett med Olivia, en annan del vill dansa jazz och den tredje delen vill dansa latinskt. Snart börjar alla kurser och jag har ingen aning! Det är jobbigt, minst sagt, att inte veta vad man vill. Skall jag dansa med teknikskor på fötterna med min bästa vän, verkligen röra på mig med jazzskor eller skaka med höfterna med en partner. Det sistnämnda gjorde jag i höstas som ni vet men slutade på grund av ett par anledningar. Dock var det inte för att det inte var kul, för det var det verkligen! Åh, ni måste hjälpa mig! Vad skall jag välja?


Hanna Graafs danspartner ni ser på bilden hade jag och min vän som danslärare i höstas, haha. Fick dansa cha cha med honom en gång, det var jättepinsamt...
Bilder härifrån, här och här.


Kommentarer
Anonym säger:

DANSA LATIN, ÄLSKAR DET!

2011-01-14 | 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback