18e januari 2011

Hej bloggen! Nu har jag äntligen en tid över. Gårdagen spenderades i skolan med lång ensemble, kort engelska och svenska. På den sistnämnda lektionen ska vi nu jobba med media och tidningar, vi ska göra en tidning med samhällskunskaps-innehåll (invandring ska det handla om) så det är kul! Efter skolan åkte jag hem och åt, satte mig sedan på en spårvagn igen. Jag och Olivia skulle nämligen prova på jazz på dansforum. Även om det inte gick så bra för mig (haha) så var det faktiskt kul och det var en väldigt snygg koreografi! Ska prova på balett på torsdag och sedan måste jag försöka bestämma mig, men det är ju svårt! Hade ju helst velat dansa alla tre danser, men det går ju varken ekonomiskt eller tidsmässigt...

Efter det stannade vi kvar i lokalerna och kikade lite, sedan gick vi till Burger King. Det kom fram en kille och pratade jättekonstigt och jag ba "ehm... va?", vet ni vad han sa? "Det var arabiska jag pratade" och flinade jättemycket och gick iväg. Det var första gången på detta året då jag skrattade så mycket att jag nästan började gråta... Det låter inte kul när man läser det men hela Burger King var jätteskum... Haha! Det var en mysig kväll med Olivia i alla fall! :)

Idag har jag haft ljudteknik, engelska redovisning och idrott. På idrotten dansade vi amerikansk folkdans (ungefär som squaredance) som uppvärmning, det var... Skrattfyllt! Det blev lite misslyckat men det var kul ändå! Kikade runt lite på frölunda torg innan jag åkte hem, köpte hårspännen, genomskinliga mini-hårsnoddar och glansspray. Lite nödvändigt sådär. Lade även undan en skitsnygg skinnkjol och en virkad tröja. Ska kolla lite extra på de plaggen imorgon, samt ett par skor från Bianco. Sen jag kom hem jag har tittat på gamla bilder, nu ska vi ju välja en bild till brorsans student. Det är knäppt!

Nej, nu blir det tv!


Älskade mitt hår på nyårsafton, visst var det fint? Här hade lockarna dock gått ur lite grann men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback