Jag är så jäkla snygg!

Oh vad härligt det är att sitta på balkongen, så svalt och skönt. Det regnade lite förut och solen sken på samma gång, var är regnbågen undrar jag? Finns nästan inget vackrare än en stor fin regnbåge! Har kikat på lite böcker jag skulle vilja ha, ett gäng modeböcker och ett gäng skönlitterära. Jag älskar att läsa på kvällen och försvinna in i en värld som inte finns och slippa tänka på annat för en stund. Mys på det.

Förresten fick jag en sån söt kommentar, inget som andra skulle reagera särskilt mycket på tror jag men det värmde ända in i hjärtat. "Söt du är :)"  Jag vet att jag är unik, one of a kind. Det påminner andra mig om ofta genom blickar och flin som sårar mig väldigt djupt. Har gråtit mig själv till söms flera gånger, "varför är jag inte som alla andra?" men nu har det gått upp för mig. Alla är vi unika, varken mer eller mindre. Ingen kan vara mer unik än någon annan. Och vet ni vad? Jag är så jäkla snygg! Om jag inte hade varit för kort hade jag till och med kunnat bli modell. En känd modellscout kontaktade mig för något år sen, det gjorde hela min värld. Blev så otroligt glad. I'm beautiful, no matter what they say. Tack för kommentaren, Sanna!


Den här bilden har jag som skrivbordsbakgrund och påminner mig hela tiden om att, jo jag är visst snygg och söt. Jag är jag.

Kommentarer
Sanna säger:

Jag tycker faktiskt du är söt :) och det är så sant det du skrive att alla är unika. Det spelar ingen roll hur man ser ut, ingen är för ful för kärlek. Fortsätt och vara den du är! Jag gillar din blogg förresten, snygga kläder :)

2011-07-05 | 22:01:01
Frida säger:

Det här gör mig så glad, är jätteglad att du känner så som du gör! Puss på dig hjärtat <3

2011-07-05 | 22:56:32
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/
sara säger:

Jag håller med Sanna, du är så himla söt. Och jag äälskar din blogg <3

2011-07-06 | 00:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback