08.06.11

Kom hem nyss efter att ha varit på ett ärende hela dagen, inget kul men nödvändigt... Fick reda på att vi är lediga imorgon och det är grymt! Skolavslutning har jag på fredag och efter det har jag gått ur första ring. Det är knäppt! Tänk att min storebror har tagit studenten {!!} och att jag börjar i andra ring i höst! Det känns inte längesen jag var liten och lekte runt i min förra skola. Men det är det, och fort går det! Okej, nu låter jag som en gammal tant. Haha! Men jag är faktiskt väldigt glad att min skola och linje blev över mina förväntningar, jag trivs så himla bra, har fått fina klasskompisar och så får jag sjunga på skoltid! Awesome. Idag är det grått och tråkigt även om solen tittar fram ett par sekunder då och då så jag tänkte nörda mig med lite datorspel, bara för att liksom. För övrigt började juni helt underbart med värme och sol. Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback