14.06.11

Vilken fin början på sommarlovet! Min klass var underhållningen på skolavslutningen och sjöng ett par fina låtar för resten av skolan. Kul! Jag fick förresten stipendium! :D Så roligt! Fina betyg fick jag också! Efter skolavslutningen mötte jag upp Frida vid centralstationen. Vi gick och fikade och kikade i affärer, åt mangocheesecake och blev kär i världens finaste linne. Måste ha! Visar sedan när jag har köpt det. ;) Hemma hos Frida gjorde vi inget speciellt, bara var. Härligt. Gick på prommis, gungade, köpte godis och tittade på film. Ungefär sådär var dagen. Jag somnade dock efter halva filmen, haha.... Jag var så himla trött! Eclipse tittade vi på, bäst. Under lördagen hände inget speciellt, mamma hämtade mig hos Frida och så åkte vi till Ikea och kikade. Igår hälsade jag på dagiset jag ska sommarjobba på. Jag och den andra tjejen som också ska jobba där fick en liten rundvandring, så fint där. :) Vi ska jobba på nedervåningen på två avdelningar där småttingarna i åldrarna 1-3 år går. Åh vad kul det ska bli! :D Åkte dit nervös men kom hem extremt förväntansfull. Idag blir det lite viktiga ärenden. Ha en fin dag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback