02.06.11

Är helt slut efter en vecka med enbart roliga händelser! Dansföreställningen i fredags var  a m a z i n g, de var så duktiga! Myste lite kvällen efter hemma hos Olivia där hon fick min och Fridas födelsedagspresent till henne, åt våfflor och Ben & Jerry också. Mums! Innan jag åkte dit haffade jag en rosa långkjol förresten, tummen upp! Söndagen tillbringades till lite shopping på H&M, tyvärr fanns inte de shortsen jag ville ha men köpte lite annat på öppet köp. Gillar't! I måndags hade jag kör hela dagen inför studenten, så himla kul.

I tisdags tog treorna på mitt gymnasium studenten, min brorsa en av dem! ;) Vi ettor och tvåor på ny musik sjöng för studenterna under deras avslutningsmiddag, vi sjöng väldigt fint om jag får säga det själv. Hihi. När det var färdigt letade jag upp min familj och så ställde vi oss på gräsmattan och väntade på utspringet. Jag var så glad för Daniels skull, han såg så himla lättad och glad ut! Är riktigt stolt över min storebror! Grattis till stundenten Danne♥ Det var ett sånt himla drag efter utspringet, det fick mig att verkligen längta efter min egen student. Om två år är det min tur... :) När flaken hade åkt iväg åkte vi till stan för att titta på brorsans flak och hämta honom, som sagt - vilket drag! Jättekul var det! Hemma blev det middag och lite tal. Jag hoppas att Daniel hade en grym dag, för det är han värd! Fyfan vad han är bra!

Igår hade jag inga lektioner, bara betygssamtal i engelska & matte och prov i musikteori. Fick veta att jag fick mvg på nationella proven i engelska och att jag kommer få mvg i Engelska A. Är så himla glad! Annat jag är glad över är att det är långhelg. Tänkte unna mig en lång sovmorgon idag men väcktes utav Smilla den lilla grisen... Haha, aja. Imorgon kommer Olivia hit och sover över, ska baka kladdkaka bland annat. Mys! Nu är det sommar förresten! Härligt! Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback