15e mars 2011

God morgon! Sovit gott? Själv har jag inte gjort det men känner mig ändå ganska pigg nu. Gick upp vid niotiden och åt frukost med mamma. Idag väntar som sagt endast idrott och sedan en massa plugg när jag kommer hem. Sålänge jag "schemalägger" dagen ska det inte bli alltför tråkigt. Jag har precis dragit på mig kläder [det fick bli samma outfit som jag hade igår], applicerat ett par lager mascara och plattat håret lite slarvigt. Jag känner inte för att fixa mig som jag brukar när jag ändå inte ska göra något speciellt. Om en timme går min spårvagn, tills dess ska jag bara ta det lite lugnt och lyssna på Tokio Hotel. Mys. Förresten skiner solen så jag är på jättebra humör, vem blir inte det av härliga solstrålar? :) Snart blir det dags för solbrillor, can't wait!

By the way, ni ska bara veta hur galen Smilla var i natt! Hon sprang runt och gjorde kullerbyttor, drog mig i håret och försökte leka med min hand som låg under huvudkuddarna... Haha! Jag fick lyfta ner henne och då lade hon sig och sov på min matta. Fast ett par timmar senare vaknade jag och såg att hon låg och sov vid mina ben, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback