18e mars

Guten morgen! Gårdagen blev fin trots allt, molnen försvann och det var härligt marsväder. Me like. Har äntligen förstått mig på ljudtekniken också! Vi ska ha "prov" på måndag på tre grejer vi har lärt oss så igår fick man hjälp på de grejer man inte kan, jag kunde inte två av tre grejer men nu kan jag dem! :) På samhällskunskapen ska vi börja jobba med ett ganska intressant ämne, fast igår höll jag på att somna så trött som jag var. Jag åkte hem direkt efter skolan för den anledningen och gjorde allt annat än att plugga men jag tycker att jag förtjänade en paus. Istället blev det att läsa nya bloggar, kolla in nya vår/sommar-kläder och bara va.

Idag blir det dock matte för hela slanten, vi har nämligen dubbelpass i matte idag. Även om matte inte är det roligaste ämnet är det grymt att vi får chanser att plugga och lära oss inför prov. Förresten har det efter ett par dagar med solsken och värme blivit dags för snö igen. Det är vitt överallt vilket inte känns sådär toppen, är ju mentalt redan i april... Aja, efter skolan ska jag möta upp mamma och så ska vi kolla på ett keyboard jag kanske ska köpa (det gillar vi!), åka till bokia och en second hand-butik där de alltid har underbara väskor. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback