1a mars 2011

Hejhej! Första mars redan, nu går det bara framåt. Det stod till och med i tidningen enligt en när-kommer-våren-till-din-stad-tabell att våren kommer till Göteborg om noll dagar. Låter super, visst? Jag längtar tills jag kan börja använda solbrillor och skinnpajen. Åh, vad härligt det skall bli med vår och sol efter denna vinter. Idag har jag varit på vårdcentralen en sväng på akuttid där problemet visade sig vara ofarligt och bara en inflammation. Har inflammation vid revbensskarven typ, vid brosket. Det buktar ut där och jag har haft jätteont så det är skönt att veta att det kommer gå över av sig självt. Som tur är hade jag en kvinnlig läkare som undersökte mig, men fy vad obehagligt det var. Fick även rådet att stanna hemma denna veckan ut också, eftersom jag fortfarande har feber och fortfarande inte är riktigt frisk. Lunginflammation är uteslutet, vilket känns jätteskönt. Nog om det, annars har jag bara tagit det lugnt, drog på mig min nya korallfärgade velourdress när jag kom hem efter vårdcentralen och tittade på Vänner/bläddrade i Sofis mode med marabous cookies and cream i handen. Gillas!


Smilla! <3

Kommentarer
Nana säger:

Nej, vad söööt din katt Smilla är!! :D

2011-03-14 | 12:28:39
Bloggadress: http://nanaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback